آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

پارتیشن اداری

اهمیت داشتن پارتیشن اداری

چرا طراحی پارتیشن اداری در محیط کار ضروری است؟ داشتن محیط کار خوب و کارآمد و در عین حال ایجاد محیطی برای تمرکز بیشتر کارکنان بسیار مهم است که در نهایت باعث عملکرد خوب کارکنان می شود .

با این حال، پیاده سازی چنین محیطی همیشه کار ساده ای نیست، به خصوص وقتی که محیط کار فضایی باز است و کار کردن با کسی که در یک مکان با شما در ارتباط است و کار او با مکالمه و سر و صدای بلند همراه است و یا مشغول انجام فعالیت پر سروصدا یا نگران کننده باشد. 

این شرایط ممکن است کار را برای شما سخت کند، به ویژه اگر در حال انجام کار مهمی باشید. در فضاهای کار باز امکان اینکه کارمندان با مکالمه با افرادی که در اطرافشان نشسته اند درگیر شوند و از کار خود فاصله بگیرند و وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنند و زمان مفید کاری را از دست دهند. 

از این رو با کاهش سرعت عملکردی، ساعات کاری را هدر می دهند. به دلایلی مانند این موارد، داشتن پارتیشن اداری برای کمک به حل مشکلات حواس پرتی های خارجی و سرعت بخشیدن به کار با ایده های خلاقانه برای فضای داخلی دفتر بسیار مهم است. علاوه بر این، طراحی پارتیشن اداری به حفظ حریم خصوصی و فضای کارمندان کمک می کند.

پارتیشن اداری را می توان یکی از نقش های اصلی در طراحی دفاتر دانست که در نوسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان فضای اداری دفتر کار شما مورد استفاده می باشد. از پارتیشن های اداری به خصوص در فضای بزرگ بسیار استفاده می شود و شما می توانید از پارتیشن های جذاب، مدرن و مقرون به صرفه استفاده داشته باشید. در واقع می توان گفت که افزایش میزان بازده و بخش بندی های داخلی با قابلیت تغییر ساده و بدون نیاز به تغییر در سازه از مهم ترین مزایایی به شمار می رود که به واسطه پارتیشن اداری می توانیم داشته باشیم.

طراحی پارتیشن اداری

ایده ها و الهامات مربوط به طراحی پارتیشن اداری برای دفتر یا محیط کار به اضافه بکارگیری ایده های نوسازی بسیار است که در اینجا قصد داریم هر یک از انواع طراحی پارتیشن اداری را به شما معرفی کنیم. گذشته از کمک به کارمندان در تمرکز و مراقبت از حریم شخصی آنها، طراحی پارتیشن می تواند در حفظ زیبایی محیط دفترکار نقش داشته باشد. انواع مختلف و سبک های مختلف طراحی پارتیشن اداری در دسترس است که می تواند حس زیبایی شناسی و عملکرد بهتر را به دفترکار شما بیفزاید. بنابراین پارتیشن اداری محیط کاری را ایجاد می کند که باعث می شود فرد هنگام کار احساس بهتری داشته باشد.

طراحی پارتیشن اداری بر اساس نوع نیاز شما می تواند به صورت مختلفی انجام شود و شما می توانید از سبک های نوینی که در زمینه طراحی پارتیشن اداری مدرن به کار برده می شود استفاده داشته باشید.

نمای اسکای لایت

اسکای لایت (Skylight) یا سقف شیشه ای چیست؟

اسکای لایت (Skylight) یا سقف شیشه ای در واقع یک پنجره شیب دار است که بجای نصب بر روی دیوار بر روی سقف نصب شده اند.

پنجره ها جزیی از سازها هستند، آن ها در دفتر کار، خانه و یا حتی اتومبیل ما به ما اجازه می دهند که دید خوبی به بیرون داشته باشیم و همچنین استفاده از منبع نور طبیعی نیز از طریق آن ها میسر است.

سقف های شیشه ای نیز سازه هایی هستند متشکل از قطعه ای عایق مانند شیشه ی شفاف که در یک قاب آلومینیومی و یا چوبی جایگیری شده اند.

سقف های شیشه ای در دو دسته کلی تقسیم می شوند.

سقف شیشه ای متحرک قابلیت آن را دارند که در فصول گرم سال گشوده شوند و هوای خنک از بیرون دارد فضای مورد نظر شود. این نوع از سقف های شیشه ای در واقع نوعی از پنجره سقفی هستند.
سقف های شیشه ای ثابت در واقع قابلیت گشوده شدن ندارند و بنابراین انرژی و گرما را در داخل خانه نگهداری می کنند. سقف شیشه ای ثابت را به صورت ثابت و یا با صورت گنبدی طراحی و اجرا می کنند. این مدل ها متداول ترین شکل اجرا در سقف های شیشه ای به شمار می رود.
سقف شیشه ای- اسکای لایت
سقف شیشه ای (sky light(- آرمن طرح ونما
سقف شیشه ای متحرک قابلیت آن را دارند که در فصول گرم سال گشوده شوند و هوای خنک از بیرون دارد فضای مورد نظر شود. این نوع از سقف های شیشه ای در واقع نوعی از پنجره سقفی هستند.
سقف های شیشه ای ثابت در واقع قابلیت گشوده شدن ندارند و بنابراین انرژی و گرما را در داخل خانه نگهداری می کنند. سقف شیشه ای ثابت را به صورت ثابت و یا با صورت گنبدی طراحی و اجرا می کنند. این مدل ها متداول ترین شکل اجرا در سقف های شیشه ای به شمار می رود.
طراحی و نصب نمای اسکای لایت
به طور کلی می توان گفت که طراحی و نصب این نمونه نما به صورت کاملا حرفه ای قابل انجام است و شما می توانید با استفاده از خدمات شرکت آرمن طرح و نما به سادگی تمامی مراحل طراحی و نصب نمای اسکای لایت را به ما بسپارید. می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

نمای اسپایدر

نمای شیشه ای چیست؟

قیمت شیشه اسپایدر

با گذشت چندین دهه از تولید شیشه برای مصارف ساختمانی، تولیدکنندگان و متخصصین این عرصه وارد دوره جدیدی از ساخت نمای شیشه ای شده اند. در این میان تعداد زیادی از محصولات را شاهد هستیم که برای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم نمای اسپایدر از جمله این محصولات است که با تکنولوژی بالا تولید و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختار آنها نیز در حال تحولات بزرگی است. دیوارهای شیشه ای اسپایدر که کاملاً عنکبوتی هستند، با استفاده از انواع مختلفی از سازه های سبک و سنگین و از طریق انواع مختلفی از اجزای اسپایدر، شیشه ها را کاملاً به یکدیگر وصل می کنند تا از این طریق کاربرد نمای اسپایدر شیشه ای منعطف و بدون مانع را تشکیل دهند. 

 

کاربرد نمای اسپایدر - spider - نمای اسپایدر - سیستم نمای اسپایدر
کاربرد نمای اسپایدر - آرمن طرح و نما

سیستم نمای اسپایدر چیست؟

سیستم نمای اسپایدر گونه ای از نماهای مدرن شیشه‌ای هستند که کاملا خود ایستا بوده و در آن شیشه به وسیله اتصالات نقطه‌ای به سازه اصلی ساختمان متصل می شود؛ و نمایی کاملا شفاف و مدرنی را برای کاربری های مختلف از جمله؛ مدرسه، دانشگاه، هتل، ساختمان های نظامی، تجاری و اداری و هر ساختمانی که فکرش را بکنید ایجاد می کند

سازه اسپایدر

سازه اسپایدر بدون قاب و با استفاده از شیشه ها در ساختار لعاب دار پیاده سازی می شود و پیاده سازی کلی این نمونه از سازه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. آشنایی با انواع سازه اسپایدر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر از این نمونه از سازه ها استفاده داشته باشید.

پروژه مجتمع اداری-تجاری مهدیس رویان - نمای کرتین وال - سیستم کرتین وال
پروژه مجتمع اداری-تجاری مهدیس رویان

انواع سیستم های نمای اسپایدر