آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک


آزمایش تست مقاوت آب در سقف شیشه ای پاسیو، طراحی و اجرا شده توسط آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

سیستم پارتیشن دو جداره

سیستم پارتیشن دو جداره یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع پارتیشن هایی می باشد که به بهره مندی از تکنولوژی به روز در کیفیت و کارایی قابل توجهی طراحی و عرضه می شود این محصول به منظور مانع از ورود مزاحمت های دیداری و شنیداری در کسب و کارهای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.سیستم پارتیشن دو جداره در انواع طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده و هر یک با داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. ام دی اف استفاده شده در این سیستم ۱۶ میلی متر بوده و تمامی لبه های آن با استفاده از نوار پی وی سی عایق شده است.

از جمله ویژگی های این سیستم پارتیشن بندی می توان به ایستایی زیبا، عایق صوتی و آکوستیک بودن آن اشاره نمود که این موراد از مهمترین دلایل جلب توجه مشتریان و کاربران در سال های اخیر به خرید و پیاده سازی آن در ساختمان های عمومی و خصوصی شده است. ضخامت پارتیشن های دو جداره ۱۳ سانتی متر بوده و ارتفاع آنها با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان به صورت کوتاه، نیمه بلند و بلند قابل اجرا می باشد با توجه به دوجداره بودن پارتیشن ها می توان از قابلیت ایستایی و مقاومت بی نظیر آن در مقایسه با پارتیشن های تک جداره استفاده نمود. هم چنین از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به اصطکاک کمتر در طول دوره استفاده اشاره نمود و با توجه به پارتیشن های نگهداری نیاز به سرویس و نگهداری ندارد از این رو انتخاب و پیاده سازی سیستم پارتیشن دو جداره یکی از بهترین انتخاب مخاطبان بوده و بهره مندی از امکانات و ویژگی های آن نوعی آینده نگری به شمار می رود.

سیستم پارتیشن دو جداره - vitrum duo
vitrum duo

سیستم پارتیشن دو جداره چیست؟

پارتیشن به صفحات بزرگی از جنس های مختلف گفته میشود که با هدف جداسازی بخش های مختلف از یک فضا و محیط مورد استفاده قرار می گیرد که با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد بهره مندی از به روز ترین ایده ها و روش ها برای طراحی و ساخت انواع پارتیشن ها می باشیم که در این میان سیستم پارتیشن دو جداره یکی از مدرن ترین و به روز ترین انواع این سازه بوده و با داشتن ویژگی های بی نظیر از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد.

امروزه کاربرد پارتیشن ها در زمینه های بسیار افزایش یافته و این امر نشان از اهمیت استفاده از این سیستم جداسازی و تقسیم بندی در محیط های مختلف می باشد. سیستم پارتیشن دو جداره مشابه پنجره دوجداره عملکرد داشته و با داشتن مقاومت و استحکام بسیار بالا دارای طول عمر زیاد می باشد.

افراد با انتخاب این نوع پارتیشن برای تقسیم بندی فضای مدنظر می توانند از بیشترین شفافیت و زیبایی بهره مند شده و از بالاترین میزان عایق صدا با این سیستم استفاده کنند. انتخاب این سیستم پارتیشن بندی برای بهره مند شدن از انعطاف پذیری، عایق صدا، طراحی لوکس و مدرن بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار می رود. هم چنین پارتیشن های دوجداره به منظور پوشش کامل برای ارتفاع از کف زمین تا سقف کارایی بی نظیر را دارا بوده و هم چنین قابلیت ایجاد پیکربندی در مدل های منحنی و مسطح را دارا می باشد.

انواع سیستم پارتیشن دو جداره

  • سیستم پارتیشن دو جداره ام دی اف: از با کیفیت ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن های دوجداره بوده که به طور کلی جداره های تشکیل شده این نوع از پانل ام دی اف یا قاب های شیشه خور می باشد. در این نوع پارتیشن های از ۱۶ میلیمتر ام دی اف با روکش ملامینه بهره مند می شوند و در بخش هایی از آن از شیشه ها ۴ و ۶ میلیمتری استفاده شده و این امر سبب افزایش استحکام و ظاهر لوکس این پارتیشن دو جداره می شود. این پارتیشن دارای درجه آکوستیکی صدای بسیار زیاد بوده و به عنوان یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین پارتیشن های اداری محسوب می شود.
  • سیستم پارتیشن دو جداره شیشه ای: پارتیشن دوجداره شیشه ای یکی دیگر از انواع این سیستم بوده که با داشتن جنس مرغوب از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل طراحی و تولید می شود. این پارتیشن با قابلیت جداسازی بخش های ورودی و راهروهای منتهی به اتاق ها در ساختمان ها مورد استفاده واقع بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند.

مزایای سیستم پارتیشن دو جداره

استفاده از سیستم پارتیشن دو جداره به منظور جداسازی فضا از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد و با توجهی قابلیت هایی که دارا می باشد در دنیای مدرن امروزی از کاربرد قابل توجهی بهره مند بوده و در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران قرار می گیرد در ادامه به برخی از اشاره خواهیم کرد:

  • دارای مسیر عبور کابل های برق تلفن شبکه و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن
  • منحصر به فرد در مقایسه با دیگر انواع مشابه پارتیشن بندی
  • قابلیت استفاده از شیشه ساده و سند پلاست و طلق پلی کربنات با شفافیت ۹۲% ضد ضربه و ایمن

از دیگر مزیت ها و ویژگی های این محصول می توان به روکش ملامینه در برابر رطوبت، ضد خش، ضد سایش، اتصالات با پیچ فلزی و … اشاره نمود.

کاربران می توانند با بهره مندی از خدمات آرمن طرح و نما مجری پارتیشن اداری از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این سیستم برخوردار شده و از قیمت اجرای پارتیشن اداری ارزان بهره مند شوند.

پارتیشن دوجداره آکوستیک محلی منظم و عایق صدا برای محیط های اداری و کاری

با توجه به مزایای پارتیشن دوجداره آکوستیک برای محیط های اداری و کاری روز به روز شاهد افزایش تقاضای خرید و اجرای این نوع پارتیشن بندی در کسب و کار های مختلف می باشیم که در ادامه به برخی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن دوجداره آکوستیک اشاره خواهیم کرد:

  •  پارتیشن آکوستیک اداری در طیف گسترده ای از انواع مختلف تولید و طراحی شده و در حال حاضر به صورت ترکیبی با بهره مندی از پانل های عایق شیشه ای بر روی ادم دی اف تولید و به فروش می رسند.
  • با توجه به مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول در مقابل شرایط بیرونی به میزان ۸۵ درصد عایق می باشد
  • کاربرد این پارتیشن با توجه به طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد.
  • عبور راحت تر نور از دیگر ویژگی های این پارتیشن می باشد
  • هزینه تولید و طراحی پارتیشن های اداری آکوستیک بسیار ارزان بوده و این امر به دلیل سهولت در طراحی و خط تولید ان می باشد.
  • تولید پارتیشن آکوستیک اداری در ابعاد، رنگ های متنوع و طراحی های منحصر ب فرد که باعث شده است با سایر پارتیشن ها از نظر ظاهر ، ناهماهنگی ایجاد نکند.
  •  استفاده از این محصول در محیط های اداری سبب افزایش بهره وری کار می شود.

معرفی پارتیشن ادرای آکوستیک

پارتیشن ها مجزاکننده های مدرن و لوکسی بوده و در انواع طرح ها و جنس های مختلفی تولید و عرضه می گردد که پارتیشن دوجداره آکوستیک یکی از محبوب ترین و بهترین انواع این سیستم جداکننده محسوب می شود و در دکوراسیون داخلی و طراحی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. کاربرد پارتیشن اداری دوجداره آکوستیک مانند سایر پارتیشن ها تقسیم بندی فضا و محیط ها می باشد که در کنار آن میتوان گفت این سیستم با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر بسیار نسبت به دیگر انواع پارتیشن ها برتری دارد و این امر سبب افزایش تقاضا و فروش این محصول در سال های اخیر شده است.  واژه آکوستیک به معنای صوت و صدا بوده و استفاده از این محصول در محیط هایی که بسیار پرتردد و شلوغ می باشد از کارایی قابل توجهی برخوردار می باشد در فضاهای اداری با توجه به رفت و آمدهای متعدد به منظور عایق ضد صوتی و مانع از آسیب های این تردد بسیار استفاده از پارتیشن های دوجداره آکوستیک بسیار ضرورت یافته است. با توجه به این موضوع میتوان گفت این ویژگی سبب متمایز بودن پارتیشن دوجداره آکوستیک در مقایسه با دیگر پارتیشن ها شده و روز به روز بر تقاضای خرید این محصول افزوده می شود.

مراحل اجرای جداکننده فضا آکوستیک

یکی از آلودگی هایی که در سال های اخیر بسیار با آن مواجه می باشیم آلودگی صوتی بوده و این موضوع در محیط های کاری از معایب بسیاری برخوردار می باشد در با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید و طراحی انواع متریال های مختلف به منظور جلوگیری از ورود سروصدای محیط بیرونی می باشیم که با قابلیت عایق ضد صوتی توانسته است نقش بسیار مهمی را در مقابل آلودگی های صوتی ایفا کند. پارتیشن ادرای دوجداره آکوستیک یکی از بهترین و محبوب ترین انواع عایق های ضد صوتی بوده و در انواع طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود. نحوه اجرای این نوع پارتیشن در محیط کاری و اداری بسیار ساده بوده و افراد می توانند به منظور اجرای حرفه ای و بدون عیب و ایراد پارتیشن ها با برقراری تماس با همکاران و پشتیبانی مجری طرح و نما از خدمات با کیفیت برخوردار شده و بهترین معماران و طراحان مجری طرح و نما را به خدمت خود درآورند. با وجود ساده بودن اجرای و پیاده سازی پارتیشن دوجداره، بایستی بسیار دقت داشته و از متریال ها و المان های مناسب و باکیفیت در اجرای پارتیشن آکوستیک استفاده نمود.

 

ساختار و متریال پارتیشن دوجداره آکوستیک

پارتیشن دوجداره آکوستیک در مقابل حذف آلودگی صدا از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار می باشد برای اجرای این نوع پارتیشن ها از متریال های مختلف مانند چوب و شیشه استفاده می کنند که هر یک با داشتن قابلیت های مختلف مورد پسند مشتریان و مخاطبان قرار میگیرد. پارتیشن های دوجداره چوبی آکوستیک یکی از محبوب ترین انواع این سازه بوده و در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی عرضه می گردد و در مقایسه با پارتیشن فومی از وزن بالایی برخوردار و به سختی جابجا می شود. پارتیشن دوجداره آکوستیک شیشه ای از دو ورقه شیشه و یک لایه خلا طراحی شده و به عنوان عایق ضد صدا عمل می کند. این نوع پارتیشن با داشتن ظاهر و طراحی بسیار لوکس از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و علاوه بر عایق صدا، مانع انتقال نور می شود و دیگر نیازی به نورپردازی در این بخش از محیط کاری نمی باشد. از دیگر متریال پارتیشن های دوجداره آکوستیک می توان به فوم و شیشه، ام دی اف و شیشه، آلومینیوم و شیشه اشاره نمود.

پارتیشن دوجداه فریم دار اکوستیک

نوع شیشه و فریم ها پارتیشن دوجداره آکوستیک

قیمت پارتیشن اداری دوجداره آکوستیک با توجه به نوع شیشه و فریم ها و ابعاد سازه در نرخ های مختلفی محاسبه و عرضه می شود که مخاطبان می توانند از مجری پارتیشن اداری آرمن طرح و نما اطلاعاتی بسیار دقیق به دست آورند. نوع شیشه استفاده شده در پارتیشن های دوجداره آکوستیک با توجه به سلیقه کارفرمایان متنوع بوده و اغلب شیشه سکوریت را با توجه به مزیت هایی که داراست، در اولویت خود قرار می دهند.

انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره

انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره برای محیط اداری و تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و به منظور بهره مندی از ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر محصول باید با دقت و توجه بالا پس از بررسی های لازم سفارش خود را به ثبت برسانیم.

معرفی انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره

به منظور راهنمای انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره قصد داریم ابتدا ویژگی ها و مزیت های این سیستم را معرفی کنیم همانطور که میدانید پارتیشن های قطعات بسیار بزرگ در جنس های مختلف به منظور جدا کردن بخش های مختلف محیط و فضا مورد استفاده واقع می شود. به بیان دیگر میتوان گفت پارتیشن های دیوارهای جداکننده کاذب بوده و در طرح ها و مدل های مختلفی با کیفیت متنوع تولید و عرضه می گردد در این میان انتخاب پارتیشنادرای مناسب تکجداره برای مخاطبان و خریداران از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. پارتیشن های تک جداره مدلی از پارتیشن های شیشه ای بوده و با داشتن وزن سبک و قابلیت جابجایی در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان و خریداران قرار می گیرد. در طراحی و ساخت پارتیشن های تک جداره از انواع رنگ بندی های مختلفی برای کسب رضایت مشتریان استفاده می کنند استفاده از این نوع سیستم پارتیشن بندی برای محیط هایی که به دور از شلوغی و سروصدا هستند بهترین گزینه بوده و تنها با هدف شخصی سازی محیط و ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان و کارمندان در نظر گرفته می شود.

 

پارتیشن بندی چوبی

در برخی از طرح های پارتیشن تک جداره در بخش پایینی از ام دی اف استفاده شده و در بخش بالایی آن از شیشه تک جداره بهره مند می شوند با توجه به طراحی بسیار شیک و ظریف این نوع پارتیشن ها از تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده و هم چنین به دلیل مزیت هایی که داراست گزینه محبوبی به شمار می رود.

پارتیشن ادار یتکجداره شیشه و چوب

مزیت ها و ویژگی های پارتیشن مناسب تکجداره

با انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره برای کسب و کار می توان از مزیت های بسیاری در محیط کاری خود بهره مند شد که از مهمترین مزایای آن نسبت به پارتیشن دوجداره می توان به قیمت ارزان تر آن اشاره نمود که این موضوع سبب جذب توجه بسیاری از مخاطبان به خرید این نوع سیستم پارتیشن بندی شده است از دیگر مزایای پارتیشن تکجداره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جابجایی راحت و آسان
  • پروسه نصب پارتیشن تکجداره بسیار سریع و راحت می باشد
  • پارتیشن تکجداره در ترکیب های متنوع تولید و عرضه می شود
  • پروسه دمونتاژ پارتیشن تکجداره بی دردسر و راحت می باشد
  • در پارتیشن های تکجداره امکان استفاده از یراق آلات و قفل وجود دارد

پارتیشن شیشه ای اداری فریم دار مناسب برای تقسیم بندی و طراحی داخلی شرکت ها و ادارات

قیمت پارتیشن تکجداره

یکی از مهمترین دلایلی که در انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره مورد توجه خریداران واقع می باشد ارزان قیمت بودن این سیستم پارتیشن بندی در مقایسه با دیگر انواع آن می باشد. سیستم پارتیشن بندی تک جداره به صورت یک جداره از شیشه یا ام دی اف بوده و در برخی مواقع به منظور طراحی بسیار شیک از فریم و اسکلت بندی ام دی اف و آلومینیوم استفاده می کنند. کاربران و مشتریان در انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره ارزان با ورود به وب سایت ما با مقرون به صرفه ترین هزینه و در کارایی بسیار عالی این محصول را تهیه کنند. البته توجه داشته باشید که نرخ قیمت مشخص شده برای هر یک از انواع پارتیشن های اداری تک جداره متغیر بوده و این موضوع به کیفیت، جنس متریال استفاده شده، طرح به کار رفته و ابعاد پارتیشن بستگی دارد. وب سایت آنلاین ما با هدف کسب رضایت مشتریان با ارائه هزینه های بسیار مناسب و معقول توانسته است در اولویت انتخاب اغلب خریداران قرار گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از معروف ترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع پارتیشن های اداری تک جداره شناخته شود.

 

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره

در انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره با تمامی ویژگی ها و مزیت هایی که دارا می باشد باید توجه داشته باشید که در مقایسه با پارتیشن های دوجداره تفاوت هایی را دارا بوده و یکی از مهمترین تفاوت های بین این دو سیستم مقاومت بالای پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن اداری تک جداره می باشد. هم چنین در انتخاب پارتیشن مناسب تکجداره نسبت به پارتیشن دوجداره دستتان باز نبوده چرا که در تنوع گسترده ای طراحی و عرضه نمی شود. پارتیشن های دوجداره با داشتن قابلیت هایی از جمله عایق صدا و حرارت بسیار محبوب می باشند اما با داشتن هزینه های بسیار بالا و نیاز به مراقبت و نگهداری سختی های خود را دارا می باشد.

به منظور راهنمای خرید پارتیشن های اداری تک جداره کارشناسان آرمن طرح و نما متناسب با پروژه پرتیشن بندی فضای مد نظر شما راهنمایی و طرح هایی پیشنهاد خواهند داد جهت کسب اطلاعات با شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۴۷۷۴۷یا ۰۲۱۸۸۶۴۷۷۴۸در ارتباط باشید.