آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

سیستم کرتین وال

سیستم کرتین وال ساختمان بخشی از عناصر طراحی شگفت انگیز و جدایی ناپذیر از معماری و ساخت مدرن یک ساختمان است. گرچه به طور کلی این طراحی تنها یک پانل های شیشه ای است که به ساختمان متصل شده است، یک طراحی تخصصی فشرده ای به حساب می آید که شامل چندین فن آوری مدرن می باشد. تخصص و مهارت دو عامل اصلی و مهم در اجرای نمای کرتین وال ساختمان و هر سیستم نمای شیشه ای دیگر است که در دهه های گذشته با نمای مشابه ساختمانی طراحی شده است.
سیستم اجرای نمای کرتین وال ساختمان
روش های نامحدودی برای طبقه بندی انواع سیستم نمای کرتین وال  وجود دارد، در ادامه شرح انواع نمای کرتین وال ساختمان به طور گسترده آمده است. اجرای نمای کرتین وال ساختمان مانند هر رویکرد دیگر پیش از ساخت و بسیاری از برنامه های اولیه در اجرا، یکی از کارهای مهم در طراحی ساختمان است که باعث می شود چندین جنبه نظم بیشتری در روند کار و ساخت نمای زیبا و منظم ایجاد کند.

ویژگی های اجرای نمای کرتین وال ساختمان

• طراحی معماری
اجرای پکیج های ساختمانی همچون نمای کرتین وال در واقع نمای ساختمان را در بر می گیرد که ارتباط اصلی معماری ساختمان را نشان می دهد و هدف و میل طراحی را برای دستیابی به جذابیت بصری خاص تعریف می کند. از این رو معماری نمای کرتین وال در تعیین جزئیات سطح کلان و خرد از جمله مصالح، اتصالات و غیره نقش حیاتی دارد.
• مهندسی نما
مهندسی نمای کرتین وال با چندین رشته مختلف از جمله مهندسان سازه، متخصصان مواد، طراحان محصولات، متخصصان مکانیک و تولید سرو کار دارد. طراحان یا مهندسان نما ارتباطات اصلی بین معماران و سازندگان هستند، کار آنها پیاده سازی طرح معماری با استفاده از راه حل های طراحی ساختمان است که با جزئیات بیشتری طراحی شده است. مهندسی نما و اجرای نمای کرتین وال ساختمان چندین عنصر اصلی قابل رویت را تعریف می کند که تأثیرات معماری را نشان می دهد، از این رو رویکرد طراحی معماری با رویکرد متعادل در مورد نیازهای معماری و مهندسی در اجرای نمای کرتین وال ساختمان لحاظ می شوند. این مرز محدودیت های مهندسی را تحت فشار قرار می دهد و برای دستیابی به راه حل های بسیار سبک وزن و بسیار ساده و بهینه سازی شده، اغلب به چالش کشیده می شود.

اجرای نمای کرتین وال ساختمان - کرتین وال
سیستم نمای کرتین وال

کاربرد اجرای نمای کرتین وال ساختمان

سیستم نمای ساختمان یکی از برجسته ترین موارد در بخش ساخت و ساز است. امروزه صنعت از فن آوری ها و روندهای طراحی ها و تکنیک های صنعتی استفاده کرده است. این امر به جای استفاده از راه حل طراح ، از طریق رویکرد طراحی محصول استاندارد و یا سفارشی به صنعت نما کمک زیادی کرده است.

طراحی های تست شده با استفاده از زمان و راه حل های ابتکاری با جسارت فراوان، در بسیاری از ساختمانها در سراسر جهان مورد تست، طراحی و اجرای موفقیت آمیز قرار گرفته است. مفهوم پیش ساخت و رویکرد به پایان رسیده در کارخانه، نه تنها به پیش برد اجرای پروژه ها کمک کرده است، بلکه باعث افزایش اطمینان از راه حل های طراحی شده است که می تواند برای هرگونه نیازی پیچیده کار شود. در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن فناوری های طراحی و تولید تأثیر مثبتی در صنعت نما که به طور مداوم در حال پیشرفت است، ایجاد کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد