آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

شیشه اسپایدر

محاسبه و طراحی کردن دیتیل شیشه اسپایدر در ارتفاع نمای ساختمان بسیار مهم و ضروری می باشد. در اصل برای ارتفاع های زیاد ا این نما استفاده می کنند. یکی از بهترین و معمولی ترین شیشه هایی که بدون فریم می باشند  است. نصب این دسته از شیشه ها به وسیله اتصالات نقطه ای شکل صورت می گیرد. بیشترین کاربرد این شیشه ها برای ساختمان های تجاری و اداری است.

شما در صفحه شیشه اسپایدر هیچ سازه افقی و عمودی را مشاهده نمی کنید، به طور کلی این شیشه ها سیستم های متنوعی دارند که به صورت سازه های شیشه ای، فلزی و کابلی ساخته می شوند. امروزه استفاده کردن از این شیشه ها بسیار رایج بوده و افراد بسیاری، از جمله طرفداران این نوع شیشه ها می باشند. در ادامه برخی از مزایای این شیشه را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

سیستم نمای اسپایدر
سیستم نمای اسپایدر – آرمن طرح ونما

مزایای دتایل شیشه اسپایدر :

همانطوری که بیان کردیم از این نما در بیشتر ساختمان ها استفاده می شود، چرا که مزایای این شیشه ها در ساختمان های اداری و تجاری که ارتفاع زیادی دارند بسیار مناسب می باشد.

    1. وزن شیشه ها و اتصالاتی که در آنها به کار می رود بسیار کم است، به همین خاطر استفاده از آنها در ساختمان هایی که ارتفاع زیادی دارند بسیار متداول می باشد.
    2. بسیار شفافیت دارد و تمامی نما به صورت یکپارچه شفاف می شود.
    3. جزئیات اجرای این شیشه بسیار ساده می باشد و به همین دلیل نصب آن توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسیار آسان است.
    4. اگر بخواهید شیشه اسپایدر را در سطوح پیچیده به کار ببرید، نیازی به فرم دهی سازه ندارید، چرا که امکان اجرای این شیشه ها در سطوح پیچیده بسیار آسان می باشد.
    5. زیر مجموعه هایی که در سیستم این نما قرار می گیرند دارای تنوع بسیاری هستند.
    6. یکی از ویژگی های بسیار مهم این نما مقاومت در برابر زلزله می باشد، چرا که به راحتی می توانید نما را جابجا کنید.
    7. شیشه هایی که در این نوع نما وجود دارد و به کار می رود، به صورت شیشه لمینت می باشد، که این شیشه ها سکوریت هستند و به همین دلیل عبور از این شیشه ها بسیار دشوار می باشد. این ویژگی موجب می شود سارقان نتوانند از این ساختمان ها عبور کنند.
شیشه نمای اسپایدر
شیشه نمای اسپایدر

نصب و اجرای شیشه اسپایدر :

در مورد نصب آن به جرات می توانیم بگوییم که، نصب آن بسیار پیچیده می باشد و باید توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند نصب شود.

قبل از اینکه پروژه شروع شود، باید اندازه گیری های ساختمان توسط افراد متخصص انجام شود. به یکی از نکاتی که بسیار باید دقت داشته باشید و به آن اهمیت دهید اندازه گیری دقیق شیشه اسپایدر است، چرا که اگر یک اشتباه کوچک در آن صورت بگیرد، کل نمای ساختمان بهم میریزد. در واقع درزی بین شیشه ها نباید وجود داشته باشد، چرا که در این صورت آب بندی ساختمان به خوبی انجام نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد