آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع نمای خشک

طراحی داخلی فضاهای اداری با پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن های شیشه ای، صفحات شیشه ای با کیفیت و بدون باری هستند که معمولا به عنوان تقسیم کننده اتاق های اداری استفاده می شوند. پارتیشن شیشه ای اداری، برای استفاده حداکثری از فضای کل و ایجاد یک محیط کاری با گردش هوای آزاد است. پارتیشن های شیشه ای اداری، معمولاً بلند و تا سقف کشیده شده و به وسیله قاب های آلومینیومی نصب و در جای خود نگه داشته می شوند. این سیستم های شیشه ای، نسبت به دیوارهای سنتی خشک محبوبیت بیشتری دارند و طراحان داخلی و معماران، از این سیستم دیواره شیشه ای به دلیل مقیاس پذیری و ویژگی های ظاهری شفاف و زیبای آن، استقبال بیشتری می کنند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری، به عنوان یکی از انواع مصالح ساختمانی، به طراحان و معماران این امکان را می دهد تا بتوانند بدون استفاده از مصالح سنگین و وقت گیر، فضای یک اتاق را تقسیم کنند. پارتیشن بندی شیشه ای اداری، سبب می شود بدون آنکه فضای داخلی تغییر یابد یک محیط کاری ایده آل ایجاد شود. استفاده ازاین پارتیشن  باعث می شود نور طبیعی بدون مانع، در فضای محیط جریان یابد و هزینه های جانبی مصرف انرژی کاهش یابد. با اعمال این سیستم دیوار بندی، نحوه تعامل افراد، عملکرد کاری و بازده نهایی تغییر می یابد. پارتیشن بندی شیشه ای اداری، یکی از ساده ترین راه های به روز رسانی یک فضای اداری یا تجاری است.

پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای

مزایای طراحی دیوار پارتیشن شیشه ای اداری

وجود پارتیشن شیشه ای اداری، به یک روند ثابت در طراحی و توسعه دفاتر اداری تبدیل شده است. از این پارتیشن ها می توان در مجموعه های اداری کوچک و بزرگ بهره برد. حال پرسش اینجاست مزایای اصلی پارتیشن بندی شیشه ای چیست؟

  • پارتیشن مدرن اداری شیشه ای علیرغم انواع مات و رنگی در مدل های مختلف، می تواند نور را به راحتی از خود عبور دهد و در عین حال جریان هوای آزاد در محیط کار را تسریع بخشد.
  • شیشه عاری از گازهای مضر، بوهای ناخوشایند و سایر عوامل منفی است. آراستگی، ایمنی، دوام و قابلیت اطمینان از مهم ترین مزیت های پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار است.
  • نباید امکان جا به جایی، پارتیشن های متحرک را دست کم گرفت. استفاده از پارتیشن، برای کارمندان فرصتی را فراهم میسازد تا محیط کار خود را بر اساس علایق خود تنظیم نمایند. اگر وجود پارتیشن شیشه ای در مکانی خاص، غیر ضروری باشد، می توان آن را به طور کامل برداشت یا در مکان جدید دیگری قرار داد.
  • شاید مهمترین مزیت پارتیشن های شیشه ای اداری دوام و ایمنی کامل آنها باشد. پارتیشن شیشه ای اداری از شیشه های سکوریت ساخته می شوند، که شکستن تصادفی آن بسیار بعید است و در صورت شکسته شدن کمترین خطر جانی را دارد. چراکه از خواص شیشه های سکوریت کم خطر بودن تکیه های خرد شده شیشه است.
  • قیمت پارتیشن اداری، با گذشت زمان اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار خشک تمام می شود.
  • این دیواره های شیشه ای، در اندازه های مختلف قابل تهیه هستند.
  • بدیهی است که شفافیت بیشتری دارد، به همین دلیل مراجعین و کارمندان، از دیدن دوستان و همکاران خود در فضای شفاف و بی پرده راضی هستند.
  •  احساس باز بودن و گستردگی بیشتری در فضا ایجاد می کنند.
پارتیشن اداری - پارتیشن شیشه ای
پارتیشن اداری – آرمن طرح و نما

 انواع پارتیشن شیشه ای

دیوارهای پارتیشن شیشه ای با قاب آلومینیومی

پارتیشن شیشه ای قاب دار مناسب استفاده در دفاتر اداری و فضاهای فروشگاهی می باشد. این پارتیشن های شیشه ای، کاربردهای مسکونی نیز دارند. از پارتیشن شیشه ای قاب دار، می توان برای جداسازی محیط دوش حمام و اتاق ها و سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد. به طور معمول از آلومینیوم برای تهیه قاب این پارتیشن ها استفاده می شود، چراکه آلومینیوم علاوه بر سبکی دارای استحکام کافی نیز می باشد و در برابر خوردگی مقاومت می کند. این صفحات شیشه ای با یک مهر و موم مخصوص سیلیکونی شفاف در قاب آلومینیومی، ثابت می شوند.

دیوارهای پارتیشن تمام شیشه ای

نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن های تمام شیشه ای هستند که حداقل چارچوب فلزی در آنها به کار رفته است و اصولا قطعات شیشه ای به صورت مستقل بدون چارچوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اتصالات عمودی بین دو صفحه شیشه ای جهت استحکام و مقاومت در برابر صدا، با نوار فوم سیلیکونی یا آکریلیک شفاف پر می شوند.

پارتیشن شیشه ای

دیواره های پارتیشن دو جداره شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دو جداره اداری، یک امکان برای طراحی اتاق های شفاف با امنیت صوتی است برای زمانی که می خواهید از انتقال صوت به محیط بیرون جلوگیری کنید و در عین حال از دیواربندی های شفاف پارتیشنی نیز جهت بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای اداری، با دو دیواره آگوستیک، عایق صوتی مناسبی برای اتاق های کنفرانس و اتاق جلسات در محیط اداری می باشد.

 

آرمن طرح و نما، این امکان را دارد برای محیط های اداری و دفاتر شرکت های خصوصی شما مشتریان گرامی، پارتیشن شیشه ای اداری را در طرح و انواع مختلف با استفاده از با کیفیت ترین شیشه های نشکن و سکوریت طراحی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد